“The strikers win the fans’ hearts, the defenders win the matches”
——菲利普·拉姆

如果我只想要看昔日战友今日兵戈相见,
如果我只想要看卧薪尝胆再起东山,
如果我只想要看十年蛰伏一朝雪恨,
如果我只想要看公平的背叛与折戟的壮志,痴心不改的守望与不信命数的抗争,
如果我只想要看英雄的自我救赎与浴火涅槃……
就像胡美满说的,“我只要去看足球就好了。”
——水果君

许尔勒24岁生日第二弹

montsxo Happy 24th Birthday to the most incredible man I've ever had the pleasure of meeting. Almost 1 year ago I went out for sushi with a man who would change my life forever in the most spectacular way possible. I can't believe the crazy things that we have experienced together in just a year and the way my love for your grows every day. Cheers to the man who tells me I'm beautiful in the morning when I wake up with messy hair and morning breath and who always pushes me to be the best I can be and who has taught me to love myself unconditionally, flaws and all. Thank you for letting me into your life and for bringing such a bright light into mine. I love you @andreschuerrle Happy Birthday to you

她总是不遗余力地述说着这份小小的幸福,像是一个小女孩得到了全世界最棒的圣诞礼物。
她总是受宠若惊地接受着五湖四海的祝福,化作更好的爱陪伴着他。
她总是毫不吝啬地赞美着那个德国男人,不管他站在世界之巅还是落在深海之渊。
她搞怪,她可爱,她善良。
有时候我会想,许尔勒何其有幸遇上一个女孩,能陪他一起经历如此神奇而疯狂的一年,以及不可预见却让人莫名笃信着的地老天荒。
他们会让彼此成为更好的人。
这是无须怀疑的。

评论
热度(32)

© Golden Times | Powered by LOFTER