“The strikers win the fans’ hearts, the defenders win the matches”
——菲利普·拉姆

如果我只想要看昔日战友今日兵戈相见,
如果我只想要看卧薪尝胆再起东山,
如果我只想要看十年蛰伏一朝雪恨,
如果我只想要看公平的背叛与折戟的壮志,痴心不改的守望与不信命数的抗争,
如果我只想要看英雄的自我救赎与浴火涅槃……
就像胡美满说的,“我只要去看足球就好了。”
——水果君

"I see this World Cup as an opportunity to make a disappointing season into a highlight for me. "

"When I look back, I was watching the 2014 World Cup final against Argentina as a fan, but not thinking in the back of my mind that I could soon be there - Now I'm a regular."

"If you see what players we have in the squad and the titles they have won, then it's hard to call yourself a leader after just two years playing internationally, but if I have something to say on the pitch, I say it."

鸡哥真的不是白叫的。
最后一句霸道得不行啊!

鸡哥真是凭借一己之力让我觉得九五一代超有希望。

评论
热度(5)

© Golden Times | Powered by LOFTER